sommar väder <3

sry för ev. stavfel .__.
aaah german!
Pang Pang !
Dont shoot! I'm polich! don't shoot
Why the fucking coat?
I'm cold..


Hej och ännu mera hej.
Varit till kantarellen idag. Typ de enda jag gjort. Och suttit och ritat. och ritat. och riiitat. eh ja. Jag har inget att komma med idag. Min huvudvärk är fortfarande inte bättre. Inte för att nån bryr sej men endå. Igår var jag då till dinos. Åt pasta Basil. den vegetariska utan bacon(tror det är bacon i den iaf..) Det var gott. Sen gick vi å spela äventyrsgolf. Jag kom 2:a ^^ Farsan förlooora :D Sen åt jag mjukglass med strössel på. mums :*
När vi kom hem såg jag på the pianist och åt popcorn med förmke salt på. Läpparna blev skrynliga </3 Filmen var bra. Fasst 3:an hade "problem med textningen" >.< dåligt dåligt.  texten däruppe är från filmen .
nu ska jag ut i solen med B&J strawberry cheescake och frida :D



över och ut
Amanda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0