Bang bang, shot dead!

Beat me, hate me
You can never break me
Will me, thill me
You can never kill me
Jew me, sue me
Everybody do me 
 
Jag känner mej fri idag. Som att monstret är på semester. Sluppit att bära omking på honom.
Sluppit känna klumpen innuti mej.

Jag dricker madcroc nu :3 Det är mke gott. Skolan var helt ok idag. Bättre än igår iaf. Hehe jag kom försent (a) Andra gången sen vi börjat och det har inte ens gått en vecka. Jag suger. Vi hade hk idag. Äntligen bytte vi grupper! Jag hatade min förra grupp för vissa var så jävla idiotiska. Klara sej sj och skit i andra. Fan vad jag hatar såna människor! Men iaf. Nu är jag m fanny,frida och jonna. Ifs är dom 1000 gånger bättre och jag ba sinkar dom men dom bli iaf int arga all the time. Jag suger på hk för jag bara klantar mej hela tiden ;p Går bättre när jag är sj.  finskan var värst på hela dan -.- Fittan vad jag suger alltså. Så jävla dålig. Jag vill lix sluta men får int. Helt onödigt att jag går eftersom d bara försämrat mina betyg men har man en envis farsa så har man .___.

upsnu hälld jag Mc på mej x> Jag sitter förresten hos farsan. Lappen är helt klart 100 gånger bättte. Och ovant m mus när jag bara använder pekplatta annars :b Morsan slutar 3  (hon jobbar på pomern, hotellet alltså) och jag sluta 1 och hade inget att göra så jag gick hit å vänta. Lyssnar på MJ. Underbara mj. Texten högst upp och rubriken är från they don't care about us med mj, Najsig låt. Passar mke bra för mitt humör idag.

Och nu hare typ kommit nya uppgifter om michaels död. Att han blev mördad av sin egen doktor. Fan för honom isf -.- Men igentligen tror jag att det var bäst för michael att han dog. För antagligen mådde han väldigt väldigt dåligt. Med alla operationer och anklagelser. Såklart är det skit synd om hans barn och så men kanske ändå bäst. Så han äntligen får vila.

Förlåt älskade vän <3

över och ut
Amanda





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0