I do it again if a could

Ge den en chans!
 



HejHallå.
Idag har det varit ganska slött. Steg upp vid halv elva. sen la jag mej på soffan i nån timme och tittade på typ fem olika program samtidigt ^^ gjorde ingenting i typ 3 timmar. Var på  datorn lite och så. Sen klädde jag äntligen på mej och sminkade mej , fixade håret och så. Sen städade ja hela(!) mitt rum. Damsög tillochmed. Plockade upp allt från golvet och rensade bort den stora högen med skit på skrivbordet. Man såg knappt skärmen. :b Men nu är det fint här igen. Städade råttornas bur åxå. så dom har med fint nu. Sen datade jag ännu mera. och sen tittade jag ennu mer på tv 8D Slööig dag kan man säga. Sandra och farsan kom hem snabbt och sen for dom till vårdö. började laga middag vid 6 och åt vid halvsju. Sen gick jag iväg till äventyrsgolfen där jag träffa paulina. Det var faktist riktigt roligt att spela :) Fast vi fatta int riktigt först :b Men det var kul och jag var bättre på d än på vanlig minigolf! ;> Mke mke roligare än vanlig. Roligt när man fick välja lite väg och när det var lite runt och hit och dit ist för bara rakt fram. Om ni mot förmodan(eftersom antagligen hela åland redan varit dit.) inte gått dit, gör det! helt klart värt det. Sen var vi ner på stan och köpte glass och pratade på robert's servering.
Nu sitter jag och lyssnar på the sounds. Dom är faktist väldigt bra! :)

 Äventyrsgolfen! Bilden är tagen från google.

över och ut
Amanda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0