yeah baby

Hej
Funderade faktist på att dissa bloggen idag men nu har jag inget å göra så då kan jag lika bra skriva. Idag var jag med hanna <3 Jag köpte 11 kinderägg 8D Så nu har jag massa plastleksaker. För det är ju df man köper kinderägg. (a) haha ja jag är barnslig :D Men ibland måste man få vara det.. Men vi hade det trevligt :) Iaf hade jag det. Köpte mad croc som jag dricker nu åxå. Gott gott. Dom har bytt utseende på burkarna. Ifs var det ett tag sen och jag visste det men endå. Jag har inte skrivit om det. Dom är mke snyggare nu!  Köpte dessutom nagellim. För jag ska antagligen köpa lösnaglar från Japan :)  Httat två olika nu som jag vill ha. 

Sitter å lyssnar på musik är väl det enda jag gör nu. Michael jackson ♥ Alltså hans musik är den underbaraste musiken som finns! Jag är kär i den. Man blir lixom.. Glad(?) av den. Eller kanske inte glad men iaf jag vill dansa av den. Han var så underbart duktig på allt han gjorde. Visst han var ful efter alla operationer och jag har inte lyssnat på honom nå länge. Det var lixom hans död som fick mej youtuba på hans musik. Och jag gillade vad jag hörde. Jag började lyssna på honom för att han dog, ja. Men det var bara för att jag inte upptäckt hans musik förut. Så jag är inte ett fan bara för att han dog. Igentligen kan man inte ens kalla mig fan. Jag bara tke om hans musik. Eh ja det där kanske blev lite konstigt men jaja.  Long live the king! <3


Vad tycker ni om naglarna? Jag tke dom är skitfina! ♥
 
 

Gamla och nya MC. Nya är absolut finast! Mad croc är förresten mke större i USA. på deras hemsida finns det bilder på racerbilar med MC på och så finns det flera smaker! typ kaffe och choklad :O Om jag far till USA ska jag helt klart prova choklad! jag tror iaf det var i USA..
 

över och ut
Amanda

Postat av: hanna

du är galen (; <3

2009-08-16 @ 15:55:01
Postat av: amanda

Till hanna : haha always ;D <3

2009-08-16 @ 18:30:08
URL: http://amandanivet.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0