HANNA ÄR BÄÄÄÄÄÄÄST

haha ;) Hanna valde rubrik :D

Hej ni där.
Nu håller jag på å laddar in nya pics på datorn så i slutet kommer det bilder. :> Fixat ny header nu åxå! Vad sägs? Skulle egentligen kommit upp igår men hann inte fixa klart den förän internet dog -.- Farsan har det på timer som stängs av kl 21 över tolv. Fast igår stängdes det av 20 över >.< Nåja skulle inte hunnit endå. Men jag hatar timern .. .___.

Mina cupcakes vart  fina tke jag. Fast det gick host host inte så himla bra för mig.. Fast jag lyckades tillslut :) Men men ganska många missöden kan man väl säga. Jag är så jävla misslyckad. Men dom vart i vilket fall goda. Och det är ju resultatet som räknas. Chokladmuffins och mintfrosting vart det <:

Ikväll hade vi kalas för farsan fyllde år. Han fick ett foto av när han åker vattenskoter i en ram av mig. Och sen laga jag ju cupcakes å. Kom en massa folk. eller jaa.. massa och massa, nio stycken med mej var vi. dom var är till lite före elva.

Imorn ska jag va med hanna :> Lääänge sen jag träffade henne nu. Rockoff typ :( Fast vissa har jag ju inte träffat på tusen år känns det som. Fast ifs träffa jag dom flesta på ro. haha. Men det är längesen ivf! Fast snart börjar skolan.. Usch usch usch! Vill absolut inte tillbaka dit. Då kme jag antagligen bara må ännu sämre än vad jag gör. Den där skolan blir min död. Har faktist funderat på att byta men bestämt att jag ska prova nu ett tag iaf. Får väl se hur det känns sen.. nåja. 
 
Här är bilderna iaf <:  (endast kontrastet + på vissa bilder färgen som är ändrat och några bilder är beskurna)




 min mumskatt bor hos farmor och farfar. Han är sötast på jorden <3

 nååå. fina? :)

 chokladen faila lite på dom rosa men..

över och ut
Amanda





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0