dhär skrev jag igår.

Hej!
Nu ska jag just äta lunch men hinner trycka in ett inlägg före. Förra veckan har jag gjort massor. Inte hunnit eller kunnat skriva. For till stugan i tisdags. Åkt vattenskoter å massor. Skitkul att både köra, åka och åka hästsko ring! Härligt att trycka på gasen och känna hur den exploderar under en. Man kör så fort så ögonen rinner av vinden. Underbart. Har en massa bilder från stugan och så men har dom inte på  datorn nu. Dom kommer in på bloggen senare :) Oj vad mke bilder jag måste lägga ut.. Bilder från bröllopet och stugan å vålarö och massa.
aja. I fredags for vi till swe. Till vålarö och hälsade på malin,peter,elias och linnea. Elias är 1 och linnea 5. Söta ungar! Fast elias såg alltid jätte skeptisk ut :b Vi var in till nyköping en sväng på lördagen. Det ligger en kvart från vålarö där dom har sin "stuga". Där shoppade vi lite och så. Sen for vi till Orminge vid 3 ungefäär. Var till ica och handla. köpte present till sis där. Fingerfärger :) Hon fyller ju snart år! 21 augusti fyller hon. Igår var vi till Täby och shoppade innan vi skulle till båten. shoppa shoppa shoppa. Gjorde av m massa pengar som vanligt :b

Jag köpte:
* ett rött och ett svart linne - Gina tricot
* vit top m tryck - JC
* tröja - H&M
* Bok, 14 år till salu - Ica maxi
* födelsedagspresent till sis - ica maxi
* powerking - Hemköp i täby
* julklapp till farmor - en butik i nyköping
* godis på båten
* MJposter <3 - gallerix
* penal - åhléns
* sudd - bokia

Jaa. Nu ska jag gå och äta lunch och sen ska jag pallra mej till stan m råttorna.

Tillägg: dhär skrev jag igår men internät slutade fungera när jag skulle trycka på publicera knappen så ni får det idag ist.. 

över och ut
Amanda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0