fortfarande så helvetes ont i huvvet .__.

hej och hallå.
idag har jag... duschat! yepp först duscha jag å gjorde allt som hör till. Sen.. åt jag. våfflor :3 gottgottgott. Å sen målade jag naglarna. Läänge sen nu. Har lix inte pallat göra det på ett tag för jag failar det alltid -.- fast idag blev det rätt så fint :>
Sen gick jag ut och tvätta cyklarna. Ska sälja min lilla som jag hade i typ 4:an :b Eller jaa.. försöka sälja den iaf. köpa?
Min cykel som jag använder fick sej åxå en dusch. Den var skitig.. Ska kanske måla om den. Om farsan går m på å hjälpa mej. Röd. Eller svart. eller nån helt annan färg. Tips mottages tacksamt! :)
Ik ska jag till dinos och äta.

 my nails :> Dålig kvalité . Och målat lite på fingrarna å men det är typ borta nu..

över och ut
Amanda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0