Blås i hornet nu,För den jag en gång var

Hej.
Gud vad tråkigt att alltid börja sådär .___. Nästa inlägg ska börjas m nåt bättre.
Jag har bytt bloggdesign ganska totalt. Jag blev faktist riktigt nöjd. Vad tycker ni då? Ifs är det onödigt att fråga för ingen kommer svara men endå..

Skolan idag var Hemsk. Jag höll på å dö typ. Fifan. Funderar på att byta men det blir knappast bättre. Men iaf. Först 2 tim samhälla m doris >.< Hon babbla och babbla. Jag fick samma plats som i sjuan vilket äger. Fast pulpeten och stolen är asigt låga. Mke lägre än resten av pulpeterna i klassen.. Men jag gillar min plats anyway. Längst mot fönstret och längst fram. Även fasst man inte tror d syns man typ minst där, vilket är bra. Sen vare iaf lunch. Äckelsoppa. Och sen vare kemi m susanne. Gick en kvart före lektionen sluta utan att säga vf. Vet inte om hon visste vf eller int men skit samma.

Var te bub sen då. Jobbit as hell. Usch fyfan. Var helt slut när jag gick därifrån men d var väl bara att tvinga fötterna mot skolan. Funderade lite på att skolka men jag gissar på att Cris inte skulle bli spec glad då. Var typ en kvart kvar av engelskan och tänkte skippa den men mötte monica i koridoren så jag blev tvungen. Min hjärna funkade inte riktigt kan man väl säga. Sen vare äntligen slut.

Gympa sen då. Cris var väl okej. Bättre än ann iaf! Efter d för jag hem å packade. Är hos morsan nurå. Sis babblar i ett och mitt huvve håller på å sprängas typ. skönt m helg iaf. imorn ska jag sova lääänge! ;>

GRATTIS SIS 4 ÅR! :)

över och ut
Amanda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0