I can't be saved

hejsan.
Idag var jag och lunchade med Paulina Dinos. åt pasta Basil (veg.) som vanligt ^^ Sen gick vi till roberts och åt  glass. Åt jordgubb. Gott :3 nåmen det var trevligt. Sen for jag hem och gjorde ingenting. Var på datorn. Efter maten fixade farsan min dator så nu är den liite bättre iaf. Den har varit så jävla trög -.- Men  nu är den somsagt bättre. Å sen beställde jag...




Naglar :D  
Ohyes that's right. asigt fina. Jag vill att dom ska komma nu nu nu. Fast det tar ju ett tag.
förresten köpte jag silvershampoo på klippupp idag. Så nu jävlar!

Imorn ska jag till vårdö igen. Vara m kusin :) ska va där till tisdag tror jag bestämt. Så det blir inte så länge.
För snart börjar ju skolan..


skolan

FYFAN! jag pallar det inte. Pallar inte pallar inte pallar inteeeeeee. Jag har redan panik över det. Hjälp mej nån.
Ik ska jag se på film. Kme inte ihåg va den heter. Var och hyrde den just.

 Det blev domhära. :)

över och ut
Amanda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0