Put your hands up, in the air!

Hejsvej.
Idag vare första skoldagen. fiifan för att det har börjat igen! Det var ifs ganska soft idag. 10 - 1 lixom. Och inga vettiga timmar. Doris babbla på om allt möjligt. Vårt shema är skitkonstigt och stökigt.. Och mattiderna har ändrats. Vem fan sitter å äter i 40 min?! Men jag fattar inget av ddär m rasterna före och efter maten heller.
Nåja. Sen presentera vi oss för sjuorna. Jag gjorde faktist inte bort mej! Fast thomas göka.. ;p

När skolan äntligen var slut var jag m hanna. Vi var ner till Paf open. Det var faktist bättre än vad jag trodde att det sku va. Najs att det händer något. Vi titta på 2 matcher. Gratis för alla under 16. (y) Och så köpte vi godis på den där pallervanten butiken. Knäckklubba :> Hanna köpte kola typ. Men det var trevligt :) Hon for hem m fyra bussen. Då gick jag hem och gjorde ingenting.

Imorn ska jag till morsan. Ska vara där varannan vecka nudå. KOmmer bli himla annorlunda.. Men det kme bli najs i guess. Och jag kommer ha lappen <3 jag älskar den. mke bättre än den här skitdatorn. Och juste. Jag är medryttaremaran nu :D Ska sköta om henne när jag är hos morsan. kuligt värre :>

över och ut
Amanda

vi pratade inte ens m varann idag.
Jag slutar inte fråga mig värför även fast jag borde.
Det är ingen idé. Du är borta. Vi är inte vänner mer.
Inse inse inse.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0