Sista dagen på sommarlovet .___.

Hej
okay nu är jag hemma vid min egen dator. Har varit m min kusin hela veckan och inte orkat skriva.
Vi har gjort en massa som typ dhär

* Ätit kräftor
*simmat
*bakat knäck i muffinsformar
* varit uppe till 4 varje natt
* varit på datorn
*sett på film
* gått ut m hunden
* fotat
*badat bubbelbad
mm.

Ah. Sen har vi väl gjort massa annat med men.. Jag provade förresten silvershampoot. Funkade nog bra. Topparna vart lite ljusare!♥ ikväll ska jag förresten färga håret :D 

Har just kommit från fantasia. Var där och åt. Såg en skittuff bil. Det var en redbull bil som hade en enorm redbull burk på taket ;p. Idag när jag kom hem städade jag mitt rum och råttornas bur. Sen fixade jag massa grejs jag behöver till skolan som börjar imorn. Har förresten inte köpt någon skolväska.. Min vanliga väska får duga. Den är nog tillräckligt stor. Hittade ingen i swe som jag ville ha.. jaja. Jag vill inte inte inte till skolan. Usch fiiiifan. Helvetet på jorden lixom. Fysatan. Sen har jag inte gjort nåt mera vettigt. Mitt rum är iaf städat nu så. Råttorna ligger och sover. Latmaskar ^^ 

Här kommer lite bilder från veckan :)


  

 





långt ifrån alla men. Säg vad ni tycker!
över och ut
Amanda
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0