tomt

Spring som vinden och skratta åt solen för det regnar ute precis som inne.

Nä jag började inte med hej idag ^^  Nå det regnar somsagt. Jag gillar regn. Fast jag gillar d inte åxå. Regn är fint. Men man blir nedstämd av det. Nedstämd. Vilket idiotiskt ord egentligen.

Jag steg upp vid 12. Så d vart int så länge. Men sis väckte mej -.- Men klockan 2 kom det massa gäster för hon har kalas. Och dom är fortfarande kvar -.- Jag flydde upp på vinden. Hela huset var fullt ju .. Men nu har typ alla farit. Nån är kvar bara. Det är skönt. Jag gillar inte kalas. Förutom mina egna ;)

Det har inte hänt nåt annat idag. Jag har bråkat med sis ^^ Hon sa att jag var "en jävla unge" och att jag "skulle fara hem till min farsa" ;p 

Dethär blev ett väldigt tråkigt inlägg. Kanske har nåt vettigare att säga ik. Får väl se.

över och ut
Amanda





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0