You are my world.

vet du det?

Johej. Jag skrev inte igår. Orkade inte. Hann inte ens för jag låg bara i sängen <;

Idag sög fedt m mke. Jag hatar måndagar. och idag var det typ värre än vanligt. Men doris började vi med. Doris<3amanda. Gd vad ni är avundsjuka nu va! haha .___. Men usch. Jag fröös hela lektionen å fatta typ inget.
Sen vare finska och jag hade inte gjort läxan. Det var inte ens meningen för jag visste inte att vi hade läxa.. Men hade tur för hon gick int runt å kolla. Hon brukar alltid göra det. Jag fattade inget av finskan heller utan satt och gjorde ingenting. Sen hade vi dubbel syslöjd. Jag orka inte lyssna på henne så sen när vi sku sy nån grej så fatta jag ingentiiing. Och det vart typ helt snett ^^
Doris igen efter det. Jag gick tio min före för skulle till bussen.

 For till hallen före å löpte nutella. Jag gillar nutella  :3 For m bussen till mattsons och jobba. Det var himla jobbigt och jag skrev fel hela tiden för jag mådde så fruktansvärt skit. For hem tidigare sen för pallade inget mera. 

jag är så fruktansvärt rädd att du lämnar mig
Tycker att jag är för jobbig
Och jag vill inte bli jobbig
Men jag klarar mig inte utan dig

Pusspåre!♥
Amanda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0