Att dansa i regnet är det bästa som jag vet

Hej.
Idag har det regnat regnat regnat. Fast nu regnar det int. Inatt regnade det å. Då va jag ut å dansa ;) Jag älskar att dansa i regn! <3 vaknade typ 2 eller nåt idag. Sen va jag i pyamas till fyra å sen åt vi. Å nu sitter jag å tråkar sönder på datorn. Kanske ska spela the sims eller nåt. Passar bra en regnig dag som den här. Fast dom är så jobbiga sen dom fått en unge -.- ikväll kommer jan-erik hit.. Å jag ska se på harper's island som vanligt. Det är Bäst! <3
Hoppas det händer nåt roligare imorn..
Och om en vecka är det rockoff! Veronica maggio är typ den enda som är värd att gå dit för. Meen artisterna är ju lixom bara en bonus (om det råkar va bra artister). Det är känslan man går dit för. Iaf gör jag det.

över och ut
Amanda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0