Dag 1 på jobbet

Alltså sorry för att jag inte skrivit.. sjukt trött och inte pallat.Är trött nu med men ska försöka skriva endå.

Såå vi börjar med ett hej kanske! steg upp 8 idag. fatta att jag e slut .__. Men vid elva kom farfar å hämta mej. har varit till farmors kafé, Peggys hantverk och kafé, och jobbat hela dan. Sjukt fint där! Och d har varit folk hela tiden så man fick inte en enda lungn stund som varade mer än 3 min. Nåmen kul att hon har mke folk iaf! Såå varit där hela dan då. Gått riktigt bra fast var lite nervös i början. typ att jag sku räkna fel å så. Men det gick helt bra och farmor var i närheten hela tiden såatt. Hon var i "hantverksdelen" för d har inte jag nån koll på. Men ibland gick hon därifrån å sku fixa nåt så då fick jag va där själv.. Men jag klara d å. Och det var inte såå himla mke folk idag heller. Sådär lagom. sen när vi stängde klockan sex gick jag in å börja kolla på being humaniptv. missa d igår. Sen sku vi äta så hann inte kolla klart. Badade och klippte klorna på råttorna efter maten. Dom gillade det inte kan jag säga.. Nåmen efter det så satt vi å mös i fotöljen och jag tittade klart being human. När det sluta kollade jag på timon&pumba ;) Efter en stund så satt jag grabbarna i buren å gick å åt jordgubbar. Mums!
Imorn ska jag jobba igen. ska va här till torsdag. Fast ska in en sväng till stan m buss på onsdag.

över och ut
Amanda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0