Det är svårt att klä känslor med ord.

Alltså förlåt för att jag inte skriver och för att jag skriver konstigt och allt.. Ledsen. Jag försökte faktist skriva idag på dan men skrev 2 meningar och sen var det tomt i huvudet. Jag mår inte så bra nu bara. Det är lixom svart. tomt och meningslöst. Så det är sjukt svårt att komma på nåt att skriva. och egentligen gör jag ju inget heller. Allt bara segar sej fram.
Var och handlade efter "lunch" Smörgås alltså. Var och red sen efter middagen. Fast blev inte att rida ToyBoy iaf. Red maran ist. Hon var skitsnäll. :) Nu för en stund sen tittade jag på film. Whale rider. Jag tyckte den var rätt bra. Råttorna låg och sov brevid mej <3 ja sen har det väl inte hänt något mera. fyfan vad tråkigt mitt liv är egentligen... Fattar inte att nån ens orkar läsa.. :S

blir inga bilder ikväll men imorn mby. Då ska jag rida btw.

puss.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0