Hej jag heter Amanda och jag är depprimerad med en släng av ångest.

Som om det var nån nyhet?

Hejhej.
Idag har det bokstavligen HÄLLT ner vatten. Blåsigt och äckligt och kallt å blä -.- Jag somna vid 5 igårnatt. Eller imorsedådå :b Snacka om att jag var trött när syrran skrek så jag vakna .__. Nå sku endå upp en halvtimme senare. halvtie var klocka n då iaf. Många timmar sömn alltså!
Men efter jag duschat, ätit & fixat mej for jag till bup.. Barn och ungdoms psykiatrin. <3 .__. Därav rubriken btw. så då vet ni ju vad dom sa.  Jag ska dit på fredag igen. Men det är väl bra. Man ska inte klaga.  Något måste man ju göra..  Var till lisco å köpte vit kajal och mascara efteråt. Fast jag tror jag köpte fel :<

Ikväll ska jag rida. Vi ska sko hästarna och dom ska ridas dit. Fast d regna som fan idag så trodde inte att det skulle bli av men nu har det ju slutat :)
Jag har sett på en gammal jacksonfilm hela dan efter jag kom hem därifrån. Den var riktigt bra fast jag missa slutet dock. Å d va synd om dom när deras farsa slog dom hela tiden. 

nämen titta jag har lyckats åstadkomma ett långt inlägg för en gångs skull! Å nu lägger jag in en bild när jag ändå är igång. trevligt trevligt.


Och förresten har jag bytt "hejdåsak" där nere. Alltid skrivit puss förut men nu blir det ändring på det åxå!

över och ut
Amanda :*




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0