i'm baaaaad.

Hej.
Det är ganska kallt idag. Det blåser. Var och red idag. Hon var snäll och frej smet inte ut ur hagen idag. Tur det. Han är vääldigt stor. En stor kluns. Nåja. Syster är tillbaka .___. Usch. Hon är en tyrann. Och hon säger att jag är dum i huvve. Hon är dum i huvvet. Jag lyssnar på Michael jackson. Dom ska tydligen begrava honom utan hjärna ;S Iaf hörde jag det på radion. Men om d stämmer vet man ju inte.  Suck. jag har bytt bakgrundsfärg. igen.

puss.






Morgonen då hon dog var vacker. Solen var påväg att stiga upp över horisonten och fåglarna sjöng till den aprikosfärgade himlen. Hon stod på taket och tittade ut över den sovande staden, och hon flög.
Hon flög medan hennes kropp föll hejdlöst mot marken. Hon levde igen.
Hon kände hur lyckan och till henne och hon brast ut i ett sprudlande skratt.
Hon var fri.

© amanda.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0