I'm not ready for this yet...

Hej. Nu skriver jag igen. Jag har inget annat å göööra. Idag har d varit skittrist .__. På dan hände det inget. Jo jag blekte håret på nytt. Nu äre blondare. Det gillar vi :) Sen på kvällen var jag till rock off m malin och saine. Sen kom julia och fön men fön for rätt tidigt. Men det var inget vidare kul faktist. Började hälla ner vatten sen å mitt hår blev cp. D enda som var kul var julias och min humor och en stund på markoolio. Även fast jag typ blev nedtrampad och påhoppad. Vi var till Draken å köpte pomesfrites sen. D va nog gott det. Julia å jag deela. Sen stack jag hem. Pallade inte va kvar när vissa var så himla sura.. nåja skitsamma. Nu är rockoff slut för i sommar. Eller för mej är det det. Ni andra har ju en dag kvar. Men jag ska på bröllop imorn. Skiiitkul.  Kme antagligen dö av tristess. Fast kanske inte. Kusinen är ju där. Fast mina fötter kommer dö. Högklackade skor är inte mina bästa vänner nej. Men jag tar med mina älskade sneakers så jag klarar mej noog. Hoppas vi. Vad ska jag mera skriva om då? Ingenting tror jag. Lägger in en bild. Väldigt dålig kvalité men lev med det. Fick ingen bättre bild på håret såå..



över och ut
Amanda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0