Like I care.

Hej.
Jag såg just på en asigt bra film. På iptv. Kom typ på tv förra veckan men palla int se den då. Cinderellaman hette den iaf. Sjuuuukt jävla bra. Enligt mej. Handlade om en boxare typ. Ah men orkar inte förklara. Den var bra. Det räcker. Tårarna börja rinna på vissa ställen. fast det kan ju bero på hur jag mår just nu å men. Fast kanske endå inte. nåja. Se den!

idag var det rätt lungt på jobbet fram till halv3. Satt mest och rita och sen läste jag lite. Kinesen heter boken jag håller på med. Handlar om att 19 personer har blivit brutalt mördade på samma gång av samma person. Nu försöker dom lixom utreda det och så. Helt ok bok. Inte kommit så långt än så. Nå men efter 3 sen vart det värsta rusningen. Kom maassor m folk. Var stressigt till vi slutade ungefär. 

kommer förresten inte skriva nu förän typ fredag för ska till stugan och där finns inget internet .__.

-"Hur är det? Du ser lite hängig ut." 
-" bra.."
mm skitbra verkligen
-"du ser trött ut"
-"eh ah är lite trött..."
vilken fet lögn. det åxå
-"du kan ju lägga dej på soffan en stund"
-"jo jag gör nog det"
Som om det sku hjälpa

över och ut
Amanda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0