Mitt huvud sprängs snart

-'Man kan inte vila bort en deppression'

Men jag vill vila!
Jag vill sova. Lägga mej under täcket i ett mörkt rum.
Orkar inte leva. Orkar inte känna alla jobbiga känslor
Jag vill gömma mej under täcket och bara sova bort hela mitt liv.


hej.
Idag steg jag upp typ halvelva å sen gick jag i duschen å fixa mej. For till stan sen då. Te bub igen. Var där å blablabla å sen for vi till mormor & morfar och åt lunch. Eller jag åt. Dom andra hade redan ätit. sen for vi hem igen. eller ett tag efter vi ätit.
Å när jag satt vid datorn m råttorna smyger katten ljudlöst mot oss och jag märker ingenting. Men sen slår katten tassen mot min tröja(råttorna satt inne i den). Dom blev livrädda och jag skrek 'NEEEJ!!!' å då rusar katten iväg upp i gungstolen. Det tog typ 1 halvtimme innan dom lungnade sej igen. Stackare ;__;
sen for vi å skjutsa syrran. kme inte se hon på 5 veckor eller mer..
När vi kom hem åt vi middag å nu sitter jag här då. Imorn ska vi på hundsjöräddnigskurs. Jag ska va figurant. (gömma mej i skogen åså ska hundarna leta efter mej. men bara en hund i taget dådå)

över och ut
Amanda





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0