oh my..

hej!
just sett en film som var asigt bra :) Fast slutet var skitdåligt..  var på cirkus idag då x) Det var rätt kuligt. Hundarna och elefanterna var klart bäst! det är veryveryvery sent.. Orkar inte skriva så mke. Men dåliga bilder kommer imorn. Skitsvårt att ta bra bilder där. Det går lixom int! nåjaa. Träffade idus och malin på select. Deet var ett tag sen!

Imorn ska jag rida shettis :b eller om det blir på söndag.. ToyBoy heter han iaf. undrar om benen kommer ta i mark ;)

Du ringde! Åh guud vad jag saknat dej. Alla känslor bara vällde upp på samma gång jag höde din röst.
 Åh din röst. Jag höll på å börja gråta. Du är underunderunderbarast. Jag älskar dej. Det var så sjukt länge sen!
<3

puss.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0