Jag e så he-et så het, kan ingen svalka mej?

Guud va oaktiv jag känner mej :<

hej. Det var ett tag sen jag skrev nu.. Trött somfan efter att jag jobbat så då slänger jag mej på soffan tills jag ska gå och lägga mej typ.. Inte orkat. Men idag ska jag minnsan orka!
Varit rätt lungt på jobbet. Inte så mke kunder. Suttit i skuggan,ätit glass och läst 3:e twilight boken som jag förövrigt älskar! Underbar bok<3 Lika bra som dom andra. Hon borde skriva typ 1000. ;D När jag slutat så for  jag ner å simma. Lagom varmt i vattnet. Städade råttburen efter maten och sen satt jag mej med råttorna framför tv:n. Såg Harper's island. Underbart bäst. Sen har jag inte gjort nåt typ. Sitter här nudå :b
Var till Bup igår då.. Skitjobbigt. Men jag behöver prata om all den skiten. Så jag kan börja leva igen. Sluta känna att all skit fyller mej och det inte får plats mera. men iaf, efter det var jag med Hanna. :) Köpte rockoff pass nudå.
Och juste. jag fick löön idag :D 110 euro :))) Det behöövs.Har, hade typ inga pengar alls >.<  Men nu är jag ju värsta rik <; (vet att det inte är mke pengar för många men för mej är det det..)
ts rubriken ^^ Bara för att jag har låten på hjärnan nu :b

Och imorn ede rockoff :> kulkul. ses där :)

över och ut
Amanda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0