lite glest med inlägg nu på sommaren.

Hej. Nu äre såhär att jag inte riktigt orkar skriva nåt mke nu när d är sommar och rockoff och allt. Och sen far jag antagligen till stugan och där finns inget internet. Därför orkar jag inte hålla igång bloggen precis just nu så det blir kanske lite glest med inlägg. Men ni kan ju kolla i vilket fall. det kan hända att det dyker upp nåt väldigt spännande som bara måste skrivas om ;)
Och faktist har jag en sån sak nu. Nästan iaf. haha ^^
Amen som hela åland vet, det var rånförsök igår. Jag var där. Satt på robert's m Paulina när d hände faktist. Fattade ingenting när folk började springa bort från serveringen. Och sen plötsligt kme det en moppe m 2 killarfarandes över torggatan. Trodde d ar nån olycka eller nåt för dom rasa rakt in i en skylt som tydligen nån slängde på dom.  Å sen börja dom springa därifrån åså kom d en väktare m batongen i högsta hugg och grejjer. Sen kasta han sej på han ena killen och då börja han andra sparka på väktaren. Och före det så sköt dom mot han. D lät som en knallpistol typ fast d va tydligen en "riktig". Nåja dom fick fast dom sen iaf och en gubbe åkte iväg i ambulans. lite småläskigt m tanke på att man va så nära men d fanns ju många andra som va mke närmare.

Nåja. Ikv blire stan och antagligen rockoff ett tag. Takida så d kme väl va smockat. fast jag tke inte dom är spec bra precis. Fast bättre än uglas iaf. Glömt vad hon heter. Hon sög så jävla mke. -.-

över och ut

Amanda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0