big fun :)

Hej&hallå
Jag dog inte av tristess igår. Det var faktist skiitkul :D Inte haft så kul på länge. Dansat och skrattat å massa. Det är najsigt att ha en ung släkt :> Träffade kimitogänget igen och det var mkt kul. Träffade sanna nu med. Såå länge sen. Hon var ju i oxford senast vi var dit.  Och Meli träffade jag med. Träffat henne en gång förut. Det är Sussies(bruden) sons flickvän. Hon är jättesnäll. Och otroligt duktig på att rita. Men kyrkan höll jag lite smått på å dö i. Astriiist och prästen var väldigt dålig. Som tur var höll kyrkan inte på så länge. Kvällen var iaf bäst på länge. Hur var rockoff då? Tycker förövrigt rockoff var väldigt dåligt i år. Himla dåliga artister och väldigt slött. I fjol var det Myyycket bättre. I år gick man typ bara runt runt runt.  .___.

Idag har jag bara slöat. Legat på soffan och tittat på gamla wallander avsnitt. najsigt tke jag då. måndag-tisdag ska jag jobba igen :) peeengar! ;) å sen far vi till stugan onsdag-torsdag. Far därifrån på fredagmorgon. Sen ska vi till swe! far m båten på fredag då. Ska å hälsa på en av sandras kompisar som heter malin. Vi ska till deras land . ( det heter så i swe. Ungefär som stuga då fast det är massa stugor som e skitnära varann. tror jag iaf)  Sen stannar vi i täby på söndag å shoppar lite :)
nu tror jag att jag ska fortsätta titta på tv. bilder från bröllopet lägger jag in när jag har fått dom av sandra. Hade inte min kamera med nämligen.

över och ut
Amanda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0