rubriktorka.

Hejsan.  Idag har det faktis varit ganska skönt. I väderväg alltså. Steg upp vid halv 12 och åt lunch. Sen for vi till jan karlsgården -.- Sjukt tråkigt där men hade inget annat för mej så. Var massa aktiviteter å grejs där som man kunde göra men jag bara gick omkring å titta. Råttorna kom med åxå. ts, massa ungar bara -"tittaaaa!! mamma titta d är RÅTTOR där!".*peeeka* heheh. Man kändes sej lite påglodd när man gick där kan jag säga. hah. Sen satt jag på en bänk å råttorna sprang omkring på den då så kom d 2  gubbar å börja snacka m mej.
Han: får vi ta bilder på råttorna?
Jag: eeeeh? jo säkert men int på mej! *panik i rösten*
Han: Vi vill gärna ha bild på dej åxå. Vi kommer från nyan.
Jag:eh okejokej..
Sen när han hade tagit sina bilder som jag förövrigt säkert såg hemsk ut på så börja han andra "intervjua" mej.. Jag sa säkert massa konstiga saker.. Jag blev sjukt överrumplad och babbla på nervöst där bara :$ usch. så jag ber er. Läs inte Nyan imorn va!!  Haha dom sa att jag (råttorna) var d intressantaste på hela dan. Dom tyckte tydligen å att d va tråkigt där :b
 Nåmen vi for hem efter vi varit där i 1 timme el nåt. När vi kom hem städa jag mitt rum för ovanlighetens skull. Men d behövs. ska ju dessutom snart fara härifrån såatt. Sen gjorde jag ingenting alls. Byggde legotorn m sis. Å nu sitter jag och klickar omkring på facebook (bli vän!) och lyssnar på musik typ.

Jag var uppe till 5 igår -.- D var  ljust när jag gick å la mej :b Men tittade på ,michael jackson konserten och dokumentären i väntan på harper's island som börja 3. Och sen fastna jag framför datorn x> Men alltså MJ konserten. Gud vad bra han kan dansa. och jaa. I like his songs. beat it, thriller, man in the mirror och sen några ballader jag glömt vad heter är favoriterna iaf.

över och ut
Amanda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0