Såret är upprivet på nytt. Jag vet inte om jag klarar smärtan ännu en gång.

Hejsan.
Idag har det inte hänt nåt alls. Det har varit blåsigt och kallt. Hoppas det blir varmt igen snart! Jag har knappt gjort nåt alls idag. Vaknade halv3 typ och gick i duschen. Sen åt jag lunch. Sen.. ja vad gjorde jag sen? typ inget. Åt glass och satt på gungan och tänkte tänkte tänkte. Sen vare middag.  Städade råttburen och tog ut dom i soffan en stund efter middagen. Såg på tv till sju tiep å sen gick jag m vovven, han va jättesnäll. Vi tittade på lamm och gick i skogen. Sen låg jag på gräsmattan och tittade på molnen och tänkte ännu mer.. Sen satt jag mej framför datorn och ikv ska jag se på beck och harper's island.

Ah jo justdet. Grattis emma M! :)

puss.  




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0