Absolut ingenting. Och en bild

Jag borde skriva. så nu skriver jag.

Hej!
sorry att det varit så många dagars uppehåll och så. Jag har inte haft nåt spec å skriva om men blev lite inspirerad för en gångs skull. Idag har det inte hänt nåt precis. Städat och gått ner på stan. Städa är inte precis det roligaste som finns.. jag hatar att städa >.< Fast det är najs när det är fint sen. Köpte blekning på stan. Alltså till håret ;) Ska bleka imorn <3  Har utväxt såsatan. fundation köte jag med. min håller typ på å ta slut och det sku va katastrof om jag blev utan! och nya "hörlurar" köpte jag. Mina andra har de två marodörerna(råttorna alltså) gnagat sönder -.- Men nu har jag nya iaf och det är najsigt. Nu gäller det bara att hålla undan dom från tuggmaskinerna. :b 

Funderar på att byta design. alltså helt å hållet. Typ stilmall  å så. Men vet inte om jag skulle orka det. tror jag tar det senare. När jag har mera tid. eller mera ork
Ik ska jag väl på rockoff. Hammerfall tror jag spelar. Aldrig hört. Igentligen var det onödigt att betala 75 e för ett pass i år. Sjukt dåliga aritister och mariepark suger fedt. Man är endå inte där knappt. Man kanske går in en sväng å sen ut igen. Och sen e man på stan resten av kvällen typ. Det händer INGET där. absolut inget. .__.



över och ut
Amanda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0