rockoff är alltid kul

usch. skrev inte igår heller. Dummadumma mej .__. Nåja så kan det gå när man har mycket att göra. Kom hem vid kvart över tolv och då orkade jag inte sätta på datorn sååå. Men steg upp kl 9 (alltså nu skriver jag om igår.) och duscha mm. packade å. Sen kollade jag på harper's island iptv och då vart jag lite chockad(stvn?). Fast jag skriver inte vf för dom som inte följt serien fattar inte ett skit. Men jaa. sen jobbade jag till 4. Då kom farsan och hämtade mej åså for vi till stan. fixade mej å packade upp och åt och sen for jag till marie park och rockoff. Träffade  cia, emmaM, malin, saine och ida utanför. Sen gick vi in å då träffa jag såklart massa peeps. Hanna kom typ 2 min efter vi gått in. Fast sen blev d så att jag stod och pratade m lennie och hanna typ hela tiden EMD (som förövrigt sög. såklart.) spela. Sen gick vi ut å gick omkring å massa. Å sen träffa vi caasper. Så va vi m han å sen sku hanna hem typ halv12 eller vad den no va å sen efter ett tag gick vi å hämta min cykel å sen for jag hääm. Så d vart inte mke rockoff för mej precis ^^ Fast d va endå så otroligt dåliga artister såatt. Träffade fredric å. Sjukt länge sen ju :< Nååmen d var väl den kvällen det :)

Idag steg jag upp typ elva å åt frukost och sen såg jag på tv. Nu springer råttorna omkring här och jag sitter i pyamas :b Ikvl kme hanna hit och då blire somsagt rockoff.

Håller på å laddar upp bilder. Många bilder! Men jag titta lite på mina gamla och hittade en från första blekningen ^^ Vadå rödbrunt? Ni får den oredigerad. Orkar inte redigera den.



tss, men när jag endå håller på kan jag ladda upp en från när jag hade svart hår å :b

 

heheh ^^ Nåmen en nytagen bild på mej å? alltså nog har man ändrat alltid.. <:



över och ut
Amanda

Postat av: Oliver :D

Du är mycket sötare i det ljusare färgade håret (:

2009-07-23 @ 23:20:09
Postat av: amanda

Oliver: oj taack :)

2009-07-24 @ 16:44:11
URL: http://amandanivet.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0