Amanda ska åka till finland :)

Hej!
Det har ju inte hänt så mke nu ännu för det är så "tidigt". hehe klockan är 12 men d är endå tidigt. Jag har just ätit lunch. Steg upp halvtie(usch) och duscha, fixa mej å packa. Jag ska ju lixom till finland idag. Kimito å hälsa på släkten. :) Kommer antagligen inte uppdatera  före söndag om jag inte lyckas hitta en dator. Håll ut! ts. Ska till Åbo också så kanske hinner shoppa lite :))) Måste iaf köpa nya linnen å kanske om jag hittar ett par ljusa jeansblåa jeans..Lite svårt att förklara men jaa.
 Heheh min farfar ska ta hand om råttorna medan vi är borta. ojoj undrar hur d ska gå. Hoppas han int tappar bort dom iaf ;S Jag kme sakna mina pojkar juu! Ifs är vi ju inte borta så länge men endå. <3 Ah juste. Pappa ska bygga en stoooooor fin råttbur :DD fan va najs d ska bli å få en mke mer lättstädad bur å så..
Jaja nu ska jag int sitta här och skriva massa babbel.

 Första bilden på bloggen på mina älsklingar!  Jag kme saaakna er sötsvansar :*

puss.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0