Blue blue sky

felåt för sent inlägg men jag är mest på datorn kvällen  yousee.

Hej!
Idag har jag för en gångs skull haft ganska mke att göra. Vaknade vid elva, åt och sen for vi till möckelö havsbad tror jag det hette. Var så fruktansvärt vaarmt idag. Som gjort för en dag på stranden. Var där i 2 timmar kanske. solade massor så nu är jag rätt bruun. :) Sis lekte massor i vattnet och jag simmade ett tag. Var långgrunt och väldigt kallt för det var ju vid havet nästan. Man måsta gå ut aslångt.. Julanda och jag hade vattenkrig typ :b När vi kom hem tittade jag på lejonkungen och gosade med råttorna. Fick lust att titta på disneyfilm ;) Efter att vi hade ätit middag gick jag i duschen och sen for vi till stan och "fikade" på Pub Nischa. Drack en läsk å åt chokladstång. Det var lix det enda dom hade -.- Jan-erik var med.. .__. Vi for å åt glass på stan sen. Åt gammaldags choklad. Sen lyckades jag tjata till mej att vi sku hyra film. Die welle hette den. Den var bra faktist. Bara det att jag inte märkte att dom snacka tyska i den före vi satt på den >.< Fast man vande sej vid språket efter ett tag så det gjorde inte så mke. Bra var den i vilket fall :> 



puss.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0