green giant!

eh rubriken är från en majsreklam ;)

Hej!
Idag har jag inte gjort så mkt. Var till stan med sis och morsan. Köpte en iller-sovplatsnånting. Hette iaf ferret play tube.. Inte samma mönster eller märke som på bilden men samma modell. Har den dock inte som dendär... Sen var vi iaf å handlade. Sis var galen ;S Om ni råkade va inne på kantarellen och hörde nån som sprang omkring och skrek svordomar över hela butiken så var det min syster -.- Sjuukt pinsamt! nåja. For till sparhallen sen och köpte en bricka och ett tjockt snöre. Sen när jag kom hem fixade jag en ny hylla till råttorna :) (det var det jag skulle ha bricka och snöre till). Dom verkar gilla den. Dom tyckte  om att dom kom högre upp.
Nu har jag inte gjort nåt alls. Spelat lite thesims typ. Ikväll ska jag se på beck.



puss.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0