Guuuud, jag är död!

Hej.
Fyfaaaan va trött jag är. Försov mej lix för jag orkade faktist inte stiga upp kvart över sju å gå å duscha, glömde dessutom att sätta klockan på ringning. (a) menmen, jag hann till tandläkaren å nu sitter den däära tråden fast igen. Somnade på soffan sen. Och jag är fortfarande sjukt trött.

Nu regnar d iaf int å d e ju naajs men. Ska m alica på stan en stund å.
Var ju m paulina å fika igårkväll, på nikolaj. Åt nån slags kaka men den var typ gammal? uh. D var värsta jippot på stan med musik å massa folk. Typ självstyrelsenånting? ingenaning. Massor m folk vare iaf. att folk orkar gå på alla såna där grejs... Jag visste inte ens att det var ^^

Alltså det känns snarare som höst än som sommar :S Kallt och regnigt. Usch :<

 Oredigerad. Men hallå sommar tack!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0