Jag har saknat er sötsvansar :*

Hej!
Äckelväder idag :< Regnat har d gjort åxå. Vart är sommaren nånstans? :S

Råttorna är hemma!! :D :D Saknat dom <3 Just nu rusar dom omkring i hela undervåningen förutom badrum och vardagsrummet. Det är så krångligt å få tag på dom när dom är där. Nu har dom klättrat upp på skohyllan, sen upp via kläderna som hänger där och nu ligger sniff och sover i mammas nå utebyxor och mumrik sitter på en jacka ;> MAttes älsklingar :* Måsta stiga upp skittidigt imorse igen. Jag som hade tänkt sova lääänge..  Råttorna kom typ kvart över 9 å sen orka jag int gå å lägga mej igen..

Satt i pyamas himla länge och sen gick jag ut på en promenad i ruskvädret. Men det var int så farligt. Ganska skönt :)
Sitter å lyssnar på sturm und drang spotify som jannik fixa till mej för d funka int men nu funkar d igen :) Dom är sjukt braaaaa!! <3

Imorn ska jag till stan. Måst till biblioteket och så ska jag köpa the sims 3 ((: Hoppas d är bra.Thesims nörd 8D. Ska köpa cupcakesformar och tillbehör å för jag ska ta och baka d snart. Lovar att lägga in bilder isf att jag bakar.. På kvällen ska jag spela minigolf m paulina. Haha undrar hur d går ;)



 <3

puss.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0