Seent inlägg.

Hej.
Kommer ett sent inlägg eftersom jag inte hunnit skriva idag..
Vaknade 4 på dan idag . Hahahah vadå laat? Orkade inte stiga upp lixom :b  Morsan va lite sur på mej :O haha . MEn duschade å åt middag å sen for vi till stan på gick på Berglunds tivoli ;). Sister ville ju dit å tänkte att jag lika bra kunde hänga med. Jan-erik och morsan var åxå med dådå. Jag åkte bara en sak. alla andra var lixom för småbarn typ och gick jättesöligt. Men åkte dendär stora som var upp i luften å så är man upp å ner. Sett den? . Ah justdet. Åkte 2 saker till för syrran ville inte åka sj i dom. den ena var nån sak som var uppe i luften å snurra runt mega långsamt.. :b Julanda gillade den :b Den andra var nå bilar (eller var d båtar?) som  snurrade runt som i en karusell och så kunde man åka upp om man drog i en spak och ner om man släppte den^^. Jag fick knappt plats i den och satt i baksätet och hade benen över framsätet för det var så jävla trångt. tss. Försökte vinna en stoor choklad ask åxå men d gick int så bra för jag vann int. .___. Men fick nya lotter hela tiden för om man hade en viss siffra på slutet fick man en ny och de var många olika siffror.. Nåja det var helt ok att va där och syrran hade ju kul ;)
Vi for å handla sen och köpte cupcakesingredienser för jag ska baka imorn :)) Med hallontopping. En till sak jag ska göra imorn är att fara till stan å va m lennie och så ska jag köpa thesims3 nu å. Om jag kommer ihåg det. haha.

Hyrde film å. I taket lyser stjärnorna. Sjuuukt bra. Den får 5 av 5 toast! ;) megaunderbart bra och himla sorglig..



puss

Postat av: Anonym

hitta du i taket lyser stjärnorna o hyra på fiction store ? :) elr video corner , måste se den ha jag bestämt :) !

<3

2009-07-01 @ 12:58:05
Postat av: annina

d förra va från annina :p

2009-07-01 @ 12:58:47
URL: http://anniinaa.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0