Självförtroende?

Alltså jag måste bara lägga till en sak..

Jag vill åxå ha sjukt bra självförtroende och tycka jag är snygg,söt,bra osv. Varit och kollat på massa peeps bloggar och bdb's och dom har så sjukt bra sjförtroende! Och förresten har jag kommit på vf alla hatar dom s.k fjortisarna. Dom har så bra självförtroende och tycker om sej själva och då blir alla avundsjuka och kallar dom "fjortisar" och "horor" å massa sånt. Visst det finns ju sånna som är så sjuuuukt överdrivna som typ pao eller denise(heter hon så?) som bara "åh kolla vad snygg jag är i mitt nya rosa läppstift som jag har köpt på.. nä d ska jag inte säga för då härmar ni mej för ni tycker att jag är så snygg och vill va precis som mej!" DET är riktiga fjortisar. Och vet inte hur "fjortisarna" här på åland är eftersom jag inte träffat nån av dom bara hört om dom. Men jaa det jag skulle säga med dethär är att man ska sluta snacka skit om folk som man inte känner bara för att man är avundsjuk av olika anledningar eller för att "alla andra gör det"! Det är så mke skitsnack och ryktspridning på åland. jag har somsagt inte träffat personerna ifråga så jag vet inte hur dom är å så men ja.

puss.

Postat av: alicia

amanda , i allt du säger så håller jag exakt med dej , jag känner precis samma saker .

puss

2009-06-10 @ 12:25:32
URL: http://iiiiiia.blogg.se/
Postat av: Jannik

Dessiré typ

2009-06-10 @ 23:55:47
URL: http://janniksvensson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0