Sommar sommar älskade sommar!

Hejsan!
Idag har det varit sooommar! Varmt. typ 23 grader i solen :* Jag har legat å solat massa :D Lite brun har man väl blivit iaf. :) Sen tog jag tillfället i akt och for ut med kameran en sväng. Blev några bra bilder. Efter maten for vi och simmade. Eller jag simmade. Sis sprang omkring i vattnet och skrek att det var svinkallt :b Det var ganska kallt men d vart bättre när man väl kom i.  Då var det rätt skönt. Ik ska jag nog gå på en promenad. Nu ska jag baka chokladmuffins! Vart inte så långt inlägg idag eftersom jag mest legat på solstolen hela dan ;) Men här kommer lite bilder..





 vår kanin sigurd :*



säg jättegärna vad ni tycker!

puss.

Postat av: Malin

Skitfina somriga bildäärr :DD

<3

2009-06-23 @ 19:59:11
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: Ida

Jätte fina bilder! (:

<3

2009-06-27 @ 11:09:19
Postat av: amanda

ida: taaack :)

<3

2009-06-28 @ 15:21:08
URL: http://amandanivet.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0