The sims 3!

Hej!
just i detta nu sitter jag och installerar thesims 3! :)) Köpte det på dillen, äntligen ha dom fått in det. Jag kommer typ sitta klistrad för det verkar skithäftigt 8D Nörd? ohyess i am!
Var till stan idag. Var till dillen och köpte thesims och sen åt jag glaass :* Gammaldags jordgubb. Inte prövat den förut men den var god :) Sen gick jag dit till växlingsautomaten och växla till kronor "till helgens sverigeresa" som dom säger i reklamen ^^ Sen for morsan och jag å handla. Syrran fick inte komma med till stan för hon vakna kl halvsex å va skittrött och mega jobbig -.- Ikväll händer det ingenting ithink.. Å imorn ska jag va m hannus <: Och guuud vad varmt det är idag! Man dör typ. Hoppas d int är såhär varmt på lördag. det får gärna va mulet då.. Annars kommer jag typ svimma av överhettning .__.

Alltså guuud vad jag stör mej på cirkusmaximum affischerna! dom e överallt! Och lixom orka sätta så många på samma ställe?  Vid rosenblads är det typ 8 stycken plus att det är precis vid vägen där i närheten. palla lixom  :S Tror dom att vi är helt tröga?

puss.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0