Trött,sliten och depprimerad..

Hej.
Jag mår inte så bra just nu.. Är det okej att inte vara glad all the time? Ska iaf försöka få ihop ett vettigt inlägg. Vi får väl se hur det går..
Var iaf med lennie idag. Vi gjorde igentligen inte någonting alls. Gick omkring typ ^^ Men d var väl najs anyway. Vi träffades ju å det var typ aslänge sen! Skulle ju köpa thesims 3 idag men det går visst inte så bra för mej. Det var lix slut hos leverantören på lekplaneten och på dillen har dom inte fått in d än. Dom visste inte värför så det är väl antagligen slut där med .___. Nåja jag ska kanske till swe nästa helg så då kan jag ju köpa det där. Tills vidare får jag väl dras med mitt Thesims Livets historier. Jo jag har tvåan + en massa expansionspaket men skivan har blivit repad så det går inte att installera -.- Har d instalerat hos farsan iaf.
Snart ska jag baka cupcakes iaf. Med hallontopping. Bilder kommer sen då va :) Hoppas jag har alla ingredienser bara.. Märker väl det sen när jag bakar. hah.
Morsans en kompis for just. Hon va här ett tag å hade sin ur söta labradoodlevalp med sej. sjuukt söt! Mandy hette hon.

Ifall jag inte hinner skriva imorn, GLAD MIDSOMMAR! :>
Vi ska fira på jan-eriks stuga.. Jag tar med dator och råttor så att jag överlever. ts.

Är mina formar nåt fina då? :) Köpte dom på Söta saker där vid mariebar.


puss.

Postat av: Chibi :D

dom var ju eleganta

2009-06-18 @ 21:47:16
Postat av: amanda

Chibi: hihi visst är dom :)

2009-06-18 @ 22:00:08
URL: http://amandanivet.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0