Vi hade iallafall tur med vädret!

Hej.
Felåt att det blev lite sent dhär inlägget. Har haft lite fullt upp idag..  Råttorna har int fått komma ut heller.. Måst väl ta ut dom en sväng senare. Vakna vid elva idag. Konstigt nog vaknar jag sjukt tidigt nu för tiden .__. kanske för att det är så ljust? Men d suger iaf. hmmff jag vill sova läääänge ju. men iaf. For till biblioteket å låna böcker. sku låna twilght böckerna men dom  va utlånade >.< Och harrypotter böckerna å.. pff. Hitta iaf några böcker sen. Men orka int titta så mke.. d är så svårt å hitta nåt när d e så stort ;s Sen va jag till söta saker å köpte cupcakesformar å dekorationer. Måst ha en muffinsplåt bara.. Sen sku jag köpa the sims 3 då. Men d var int så för dom hade det varken på dillen eller lekplaneten .___. På lekplaneten va d sluut å på dillen hade dom int ens fått in d ännu :< men på torsdag ska jag köpa d <:  köpte singstar svenska hits å ;> Mke lättare å sjunga på svenska.. Nog för att jag kan sjunga på engelska å men :b  Så for hem till mormor och morfar å åt för morsan var till läkare. Sen kl 18 for jag till gröna udden å spela minigolf m paulina. ts jag skuger på minigolf. Hehe hon vann stooort. suck :b Sen hem åså spela jag lite singstar å nu sitter jag här dåva. Håller på å skriver ett mejl till Nathalie. Råttornas uppfödare.

jaja.
puss.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0