en helt vanlig tråkig dag.

hej.
Idag har det varit dödligt varmt. Igen.. nåja inte klaga. Det är iaf varmt och inte kallt. Steg upp vid halv 2 . Då hade morsan å sis åkt och tittat på dagiset hon ska börja i så jag var ensam. Åt frukost/lunch och sen gick jag och städade åt kaninen. Efter det gick jag på en promenad. Varmt! när jag kom tillbaka gick jag upp och läste. Klart boken ;____;. jag vill ha nästa bok! den var underbart bra. Och den var bara onaturlig en liten stund för sen fattade jag vf varulvarna var där. å edward kom tillbaka! :D hehe hoppas inte nån håller på eller ska läsa den nu ;) Efter maten for vi till stranden. D var varmt i vattnet idag åxå :) Gick på promenad med hunden på kvällen. Vi såg ett rådjur och han vart helt galen >.<  fick hålla i han skithårt för att han int skulle sticka.. Men han lungnade sig sen som tur var.  Nu har jag precis sett beck och sen börjar det nån ny serie så ska titta på den..

förresten, grattis alla judopeeps till medaljerna! och till alla andra jag känner om dom ha fått nåt eller gått till final! :)

Tilllägg:
Nu har jag sett första avsnittet i serien, harper's Island. sjukt bra! men ganska läskig.. trailern finns här

puss.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0