Jag kommer väl antagligen radera det här om nån dag..

Hej.
Sorry att jag int ha skrivit på typ en vecka.. Mått totalt skit och gör det fortfarande men ska försöka få ihop ett inlägg endå..
Borde byta bakgrundsfärg och header snart kanske.. På torsdag far jag till finland och hälsar på massa släktingar. Är hos morsan. Varit med syster idag å så. Inte gjort så mke annat. Lovade ju bilder på kycklingarna men har dom inte på datorn nu och jag orkar inte lägga in dom heller. Imorn ska jag träffa Paulina igen.

Jag har brutit ihop nu. Orkar inte den minsta lilla sak som att plocka ur diskmaskinen eller städa råttburen. Allt är bara svart. Jag har tappat kontrollen totalt. Kan brista ut i gråt när som helst. Jag stod där den kvällen med tabletterna i handen. Tänkte att ikväll slipper jag livet. Slipper känna alla svek. Men jag är fortfarande här. För jag vågade inte. Inte då heller. Tänkte att det kanske kanske blir bättre. Men jag har förlorat allt hopp nu. Varken orkar eller kan leva längre. Det är över. Det är slut. Borta. Jag är tom. Död. Levande. Vad är det för skillnad? Jag vill flyga bort i ingenting. Bli någon annan.

puss.

Postat av: Malin

Amanda, vad du än nånsin i ditt liv gör, ge aldrig upp och svälj aldrig dom där tabletterna! Du är för bra för att dö! Du FÅR inte ge upp, bättre tider kommer , och jag lovar. Älskar dej <3

2009-06-08 @ 21:15:56
URL: http://maliin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0