Myggorna har vaknat.

Hej! :)
Sorry att jag inte skrev igår. Orkade inte :/
Idag har d varit vaaarmt :D Hade föredrag om råttor idag. Det gick helt bra förutom att jag var så nerväs att jag darrade på rösten. D är vid såna där tillfällen man märker att jag är sjukt blyg.. Efter skolan kom Paulina och Marie. Aldrig träffat Paulina förut men hon verkade skitshyst :) Kommer träffa hnne igen dådå.
Ikväll ska jag antagligen ut. till LH typ?
jaja. Förresten har New moon kommit på trailer nu. Sett den och den verkar sjuukt bra! Jag måste nog läsa böckerna å. Ska man läsa böckerna el se filmen först?
Trailern finns förövrigt på fokis blogg. Tror inte den finns på youtube..
och en sista sak innan jag drar, jag har fått årets första myggbett! kliiar .___.



puss.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0