Tillbaks på åland nu.

Hejhej.
hemma på åland igen nu då .___. Usch usch.
Men har haft d riktigt najs :) Länge sen man träffat dom dära alltså! Förresten glömde jag nämna att sanna å bor där. haha. Amen hon är då joel och leos syster och hon pluggar i Oxford nu. Så henne träffade jag inte nu men..
Ska snart på kalas till mormor. jättekul *host*. Menmen. Hinner inte lägga in bildeer nu men gör det när jag kommer därifrån :) Bilder på va jag shoppat och sånt kommer å . Åså han jag färgat håret! :D eller blekt dådå. Behövs nog några ggr till innan d blir riktigt blond men det är påväg <:
okay vad har jag gjort då? berättar lite kort .

Torsdag: åkte iväg med finlandsbåt mitt i dan nångång. Höll fan på å tråka ihjäl mej. 5½ timme är förläänge att åka båt alltså -.- nåja sen kom vi äntligen fram å sen bara äta kvällsmat å snacka lite å sen i säng.

Fredag:
Upp tiidigt! Sen iväg till sandras dimesion i Åbo. Den höll på i 2 timmar ungefär. Sen åt vi lunch å sen shooppiiiing :D Himla najs å shoppa där för d är lix 3 shoppingcenter med gångavstång från varann. Himla najsigt. Hade fått 70e av farmor så hade pengar iaf + att jag tog lite egna pengar med å. Sen for vi hem å åt middag och gjorde inte så mke mera sen.

Lördag:
Först frukost och sen for vi iväg ungefär 12-1 nån gång till Göta, min gammelmormor typ. Sen for vi hem tillbaka kl 3 ungefär å åt lunch å sen efter det for vi till tinne. Farsans moster då. Sen gjorde vi int så mke mera. Var där ganska länge. Sen när vi kom tillbaka så gjorde vi inget mera typ.

Söndag:
Upp sjuuuuuukt tidigt, kl halv6 ._____. Sen duscha å fixa hår osv å sen frukost och iväg till båten. Vi hadd hytt så sov typ hela resan :b trötttrötttrött.

Amen d är typ vad jag har gjort nu när jag int ha skrivit. :)

Ah juste Lily allen - fuck you är nog min favoritlåt justnu. Sjukt bra!


Lägger som sagt in bilder sen efter kalaset!
puss.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0