michael jackson

Hejjus.
Idag har det varmt. asigt varmt men skönt om man tillbringat hela dagen i vattnet. som jag :)
For till gottby sund efter lunchen. Var där typ hela dan och det var skitnajs. Vaaarmt i vattnet :D OCh har köpt en  flytmadrass eller vad det heter som man kan sola på. När vi for hem igen fixa jag mej och sen skjutsa vi syrran till hennes farsa. Efter d for vi till dinos å åt. Jag åt tortilla wrap och det var goott. Sen gick vi å köpte glass på stan. Nu när vi kom hem for morsan å rida så nu är jag ensam. Skulle ju va med hanna men det gick int för hon sku å hälsa på nån. Imorn ska vi ju till swe. Jag kommer typ dö av överhettning! Enligt väderraporten sku det bli +30 grader i stockholm ;S ujuj. Tur att burikerna har luftkondisionering(stvn?)  iaf! nåja man får väl försöka stå ut..

vila i frid michael jackson!  you're  a legend!






puss.

Postat av: Lol

eh ja det stavas Lufkonditionering tror ja och sen e det inte you're are a legend för då blir det som man växlar ut det you are are a legend..

2009-06-26 @ 18:27:30
Postat av: Anonym

2009-06-26 @ 18:28:09
Postat av: amanda

ohyes jag är bäst på å stava. Sry för det :)

2009-06-28 @ 15:20:42
URL: http://amandanivet.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0