I'm working on my rooooar!

Hejjus.
For aldrig ut igår iaf. Flummade med mej själv i trädgården ist. Grannarna måste undra vafan jag höll på med ;)
Idag i skolan var jag åxå sjuukt flummig. Hehe frida älskar mej (a) Men skolan var jobbig somvanligt och susanne blev liite arg på oss. hehe. Men vi fick ut kemiproven och vi hade saltförhör. eftersom jag inte ens öppnat boken så gick det eehm megabra! (y) inte.. Provet fick jag 6+ på om nån undrar. Inte så bra nej.. Men typ ingen fick bra på det så. himla svårt ;S nåja skolan är just slut så skitsamma :D Sen efter skolan for jag till stan och köpte godis och Engergiiiidricka<3! Stört länge sen jag drack mad croc alltså.. *bigsmile* hihi <: Sitter och dricker Mc nu då. Men köpte 3 så en burk och godiset ska vara till finskan imorn för vi ska typ äta godis och titta på mumin ;>  Ikväll blir d väl bara att sitta hemma i think. jag hänger med jag hänger med :) Fotbollsmatch ik så dom flesta ska väl på den?  Men jaa. Det är dåååligt väder ute :< dumt. SOOOL ska d va!
hihi. Imorn ska jag till farmor och farfar i vårdö :) Dom har pycklingar! :D sjukt himla söta <3 Ska försöka få lite bilder på dom å <:  omg amanda<3 blogg.se alltså! Datorn fick cpfel(somvanligt) och stängde ner internet men mitt inlägg sparades som utkast! Fan vad braaaaa :D
Men nu lägger jag in lite biilds från igår. Men inte dom fula. ts. (inte alls alla men jag orkar inte lägga in flera) kommentera!







oj så SERRIÖÖÖS man kan va?! ;D Jag veet att bilden är sjukt ful och det är faktist Meningen att jag ska blunda och smajla som ett fån :b jag bjuder på den va.


och sen en bild från idag som avslutning :>


puss.
förlåt för ett lite stökigt inlägg idag.. rubriken är förövrigt från lejonkungen :b

Postat av: Malin

sjukt fina bilder !!

HAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHHAH och dne där flummbilden, så jävla bra xD

<3

2009-06-02 @ 20:44:42



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0