vaaaaarmt

Hejsvej!
Jag överlevde swe :) Hitta massa najsiga saker. Men varmt vare. men i skuggan var det helt ok. Men mina fötter dog en million ggr. Men d var kul. Men gud vad trött jag var när vi kom hem. Ont i armarna av alla kassar och ont i fötterna. uh. Nåja. Sov till 3 idag :b Sen tog jag ut råttorna på trappan. Dom såg halvdöda ut av värmen. Men dom fick springa omkring i skuggan och så blötte jag ner dom med vatten emellan åt. Flyttade ut deras bur på balkongen sen. Svalare där än inne. Ikväll ska jag träffa paulina igen. Vet inte vad vi ska göra. nåt bara. Det är asvarmt idag ;S 27 grader typ.. usch ;O
Men vad har jag köpt då?  

*jeansleggins - JC
*hårspray proffs - åhléns
*rosa adidashuvtröja - åhléns
*rosa linne med tryck - H&M
*grått linne - H&M
*pyamas - H&M
*Skolkalender - Gallerix
*Godis - söta silvia
*linne - stadium (morsan betala)
* gympabyxor - stadium(morsan betala)
* pocketbok, när jag hör din röst - pocketshop

ah det var väl det jag köpte. :>
Föresten är När jag hör din röst (andra boken i twilightserien) asbra! Fast när jacob blir varulv tke jag den är rätt onaturlig.. men annars är den super!

puss.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0