Lite sol idag för en gångs skull

Min midsommar var den värsta midsommaren i mitt liv och jag orkar inte skriva om den.

Jo hej!
Idag var vi först till morsans morbror och sen till mormor och morfar och åt middag. Dator och bok med. Satt och spelade sims typ hela kvällen hos m&m ;> Min mormor kallade mej ful ;0
Skönt när vi äntligen for hem! dom är så himla nojsiga >.<  nåja. 
Bakade ju cupcakes igår. Dom vart goda men frostingen blev för rinnig så d faila lite. Och dom vart skitfula ;< Nåja dom va ju goda och det är väl d som räknas.
Oj nu lägger jag in massa smileys som vanligt men ni får leva med det ^^

Jag, morsan har köpt om jag kunde drömma (första boken i twilightserien) till mej. Den är helt jävla Bäääst!!! Jag är uppslukad av den 24/7 alltså. Det var länge sen jag läste en så bra bok.. Sitter tillochmed å flinar för mig sj när det är nåt roligt i boken. Eller suckar åt när nåt inte går som jag vill.. :$ underbar bok iaf! 100% läsvärd <3 var glada ni att jag kunde slita mej från boken så länge att jag hann skriva dhär :b

Förresten är det bokat nu! :D Amanda goes to swee nästa lördag ((: Ifs har jag ju inte så mke pengar så d blir inte mke shopping men lite iaf. Och alltid lika underbart att slippa åland! <:

jag tog bort bilden

Nu ska jag gå tillbax till min bok ;)
puss.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0