Du är ett mumitroll! ;D

Tjoho hej!
Sitter på Leos dator nuva.
Varit å shoppat massa i Åbo idag. Hittade ganska mke. Var på Sandras examen före så hade mina klackskor å tänkte att jag sku ta me mina vanliga å lite andra kläder för inte så kul å shoppa i klänning å höga klackar precis :b Kläderna kom jag ihåg men såklart sku jag glömma skorna -.- Så fick liiite(Läs mycket) ont i fötterna tills jag kom till en skoaffär. ajaj. Men sen hitta jag ett par svarta sneakers så :) Köpte förövrigt världens snyggaste jeans på gina :D *BIGsmile* D va lixom precis såna ljusa jeansblåa jeans som dessutom var trasiga. Skitsnygga enligt mej. När jag kommer hem blir d bildbomb me massa bilder härifrån :) Ska försöka fånga lite folk här på bild men dom vill int riktigt va med på bild men INGEN och då menar jag ingen undgår smygfotare Danielsson ;>  Borde kanske säga var jag är å. I dalsbruk är jag. Hos min farmors syster (min farsans moster dåva) och hennes man, Raimo och Joel å Leo. Joel e typ 18? å Leo e 15, fyller 16 snart tror jag.

Jag är sjukt glad som ni kanske märker. älskar å va borta från cpåland!!! Hatar åland. Vantrivs där asmke för jaa.. usch. .____. Jag vill flytta.
Ifs är d lite jobbigt me all finska -.- Hatahatahata. Men tur att vi har finlandsvenska släktigar! Jag får huvudvärk av finska. Seriöst. hehe alla expiditer å sånt babblar på finska me en när man betalar å man ba Wh00t?! haha :b Imorn ska vi hälsa på min gammelmormor. Eller är hon gammelmormor om d är farsans mormor? :S Isf har man ju 2 gammelmormorar. haha.
Åka finlandsbåt suger förövrigt. Megatråkigt å inget å göra när man  ensam :<
Menmen nu ska jag int sitta här mer i think? Ska se om jag hittar nån rolig bild på den hära datorn >:D hahah titta va jag hitta ;) Leo äre iaf. fast bilden är nog rätt gammal :b

BaiBai åland! Puss.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0