Var jag bara dum?

Hej.
Haha klockan e just 2 och gissa vem som sitter i pyamas ännu! jo jaaag :D
Har verkligen inte gjort nånting idag. ojoj. Ska nog snart gå i duschen åxå. Ik ska jag då somsagt träffa paulina. kl sju.
Min syster är knäpp ^^ Jag håller på å flabba ihjäl mej här. Sitter i köket så hon leker precis brevid.
Julanda: titta mommi! jag drog av huvve!
Mormor: men vf gjorde du så då?
J: Nu e hon död. För man kan int leva utan huvve! :D
Det var en barbiedocka :b Men hon sa massa annat åxå men jag kme int ihåg.. ^^

Jag måste köpa en ny mascara. Min är typ slut. :'< inga pengar ju. give me?
Imorn ska jag till tandläkaren 09.15(!!!!) :O jag kommer dö typ.. ska vara m alicia å :) <3
Men jaa.

Nu får det bära eller brista *hoppas*

puss.

Postat av: alicia

hih, tss :)

<3

2009-06-10 @ 10:29:28
URL: http://iiiiiia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0